JBL Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Har da endelig etter lang tid med masing fått tilatelse til å kjøpe min første bil, som da selvsagt skulle bli en Kadett. Vidunderet er helt orginalt, 1.2 motor og en forholdsvis falmet rødfarge. Har da plukket av de fæle tusenmetringene og støtfangerene fram og bak, har også fått meg et par 5-eikede 15" som skal på så snart jeg har råd til å kjøpe nye dekk. (Vet ikke helt om jeg kan kalle denne tråden et prosjekt ennå, litt dårlig økonomi for tiden) Bilder: Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Lik som min jo. Samme modell og. Grattis med grom første bil! :) Er den senka eller? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jo takk! :) Ikke som jeg vet, nei.. Må vel jekke opp den å se hvilke fjærer som står på. Mulig den bare har seget sammen også.. :P Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Der ja! Vart det en tråd om dollarglise dett ja! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 oh! god bil sombrero vask den og poler den. sett på noen fine felger. hvite blinkers framme og senk, så har du den ultimate første bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tok en prøve-polering på panseret igår, og det ble litt forskjell! ;) Ellers så kommer felgene og senkingen iløpet av sommeren! :) Noen som vet hvilket baksete jeg kan få tilpasset enkelt? Har hørt om Manta GSi baksete. Noen som har gjort det her? Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 da må du ta av trekket og sette det på kadett setet. kjøp deg meguiars lakkrens/cleaner og polish, poler først med cleaner og så med polish, da blirn blank å fin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Baksetet mitt trenger litt omsorg og overhaling skjønner du, så jeg tenkte det var noe annet som passet mer eller mindre direkte inn.. Har flere bøtter og spann med meguiars og andre produkter i den kategorien stående etter et nedlagt klargjøringsfirma, så det ordner seg nok! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 utrolig feit førstebil, misunner deg den :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 kadett er grei førstebil det :) bare stapp i større motor :D gøy å ligge sidelengs, goooo bil:D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ikke stapp i større motor :D cruise om sommeren, og ligga breit med 1200 om vintern.. 1.2 er konge :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Må ligge sidelengs om sommern og. ALLTID. ;) c20ne! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ja, tok en liten prøvepolering på panseret! Ble bedre enn fra før ivertfall! ;) Ellers så har jeg tatt ut baksetene, skal undersøke pris på å få sydd de om. Driver og fjerner overflaterust og tektyl. Kan vel begynne og kalle det et prosjekt nå! :P Har fått tak i felger, men mangler penger til dekk enda.. Også har jeg funnet ut at jeg trenger nye framskjermer og hjulbuer bak pga av rust. Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Må ligge sidelengs om sommern og. ALLTID. ;) c20ne! c20se e finast å bruk.. 122hk 175nm på 2500 rpm yodude Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 la 1200 sitte i ;) blir bra dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg