Goop Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Bakfangeren er strøken.. Sideskjørtene er dårlige.. Noen hull i de.. Er til volvo 240 Kom med bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 pris??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 pris??? Nei..si det.. Koster jo 2890.- for bakfanger ny.. Kom med et bud du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Synst jeg såg på nette en plass dei selger komplette stylingen for 4-5000kr..kan det stemme? Har du bilder så er det litt lettere å by:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Synst jeg såg på nette en plass dei selger komplette stylingen for 4-5000kr..kan det stemme? Har du bilder så er det litt lettere å by:P ja, det koster det i .se så har du ca. 15% fordel pga. valutadifferanse. moms til .se og .no går opp i opp, men så er det frakt.. ca. 6k for komplett, nytt bross. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Skal ta bilder å legge ut i morgen eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Sideskjørtene: Bakfanger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Delene kan også byttes i flatpanser med grill, og flat bakluke. Disse delene bør også være noenlunde strøkne. Ikke full i rust og bulker liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Ingen som vil ha det? Kan som sagt også byttes i noe annet volvo greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 som hva!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 som hva!? Noe gøy som du har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hei. Ser du er fra Sotra. Hvor? Jeg trenger litt styling til bilen min. Har en stasjonsvogn. Passer det da? Kan jeg komme å se på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Er forøvrig fortsatt til salgs.. 1700,- for alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg