2Fat 2Fly Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hva er det? Untatt racer og LFS?? Håper på bra svar :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Mafia med pungterte dekk er eneste jeg kommer på :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 live for speed er bra:D Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Kan ikke diskuteres: LFS er best! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Han mener untatt racer og lfs. Les første post før dere skriver:P Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 World Racing! 1 og 2! Men mye mer utfordrende på GT Legends da Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 World Racing så fett ut da :) King, Sjekk PM :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 jeg ble utrolig skuffet over at Toca Race Driver 3 ikke hatt med drifting! De sier at de har prøvd å dekke alt innen bilsport, men har utelatt drifting. Dette spillet er utrolig realistisk, og derfor hadde det vært artig med drifting! Ellers er det vel ingenting som er bedre enn en LFS S2 lisens + Logitech MOMO ratt+pedaler :) Når Test Drive Unlimited kommer, kommer det også nytt ratt fra Logitech som beskrevet i den ene tråden her på bilspill-forumet. Det kommer til å bli RÅTT! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Han mener untatt racer og lfs.Les første post før dere skriver:P I know, men LFS, ingen over, ingen ved siden! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 word! Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 jeg ble utrolig skuffet over at Toca Race Driver 3 ikke hatt med drifting! De sier at de har prøvd å dekke alt innen bilsport, men har utelatt drifting. Dette spillet er utrolig realistisk, og derfor hadde det vært artig med drifting! Ellers er det vel ingenting som er bedre enn en LFS S2 lisens + Logitech MOMO ratt+pedaler :) Når Test Drive Unlimited kommer, kommer det også nytt ratt fra Logitech som beskrevet i den ene tråden her på bilspill-forumet. Det kommer til å bli RÅTT! Kommer Test Drive til pc da? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hmm til PC vet jeg ikke.. men jeg liker å drifte på PS2 med grand turisimo 3.. :) rette oppsettet på bila der så er det direkte morro! :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Kommer Test Drive til pc da? kommer til pc ja.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 kommer til pc ja.. Noe så digg :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 det kommer til PC, men man kan GRUE seg til minimum specs pcen må ha! og da i særlig grad grafikk-kortet. jeg skal iallefall kjøpe meg ny data + skjerm når TDU kommer, og ha penger klart til det nye logitech rattet :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg