Ole-Idole Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hey. Fjernet IS merket på civicen idag, men fikk ikke med all den hvite klister driten som satt fastbak. Noen som har tips hvordan jeg får av dette uten å ripe eller skade lakken.. mvh Ole :-) Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hey. Fjernet IS merket på civicen idag, men fikk ikke med all den hvite klister driten som satt fastbak. Noen som har tips hvordan jeg får av dette uten å ripe eller skade lakken.. mvh Ole :-) Enkelt! Sitrusspray!!!!! Nothing beats it!! Og tro det eller ei - saft fra vanlig sitron funker MINST like godt.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Takk :-) Får prøve det her.. :-) Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k_flaathe Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 det har jeg nettopp gjort! funket rimelig bra til meg. Siter *97 Mod Civic HB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 k flaathe brukte du sitrus eller no !? Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvordan får man tak i Sitrusspray ? Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvordan får man tak i Sitrusspray ? Bensinstasjoner med godt utvalg (ikke av brødvarer altså, men av bilrekvisita!!) Biltema Torshov Mekonomen Claes Ohlsson Plantasjen (!!!) Alle fargehandlere. osv osv..... Sitrusspray brukes også til mye i vanlig husholdingsvask....så det er ikke et spesifikt bilrekvisitt....så jeg veit at det finnes på store kjøpesentere også (som f.eks OBS!....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Takker Nippon.. får titte litt rundt på bensinstasjonene her i Tønsberg :-) Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilelsker Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Tja...fjerne klister er ikke nødvendig. Ring heller høggern å få han til å fjærne bilen... Kan skaffe deg telefonnummer om ønskelig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elbino Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Funker jo fett med hårføner og avfettning :chevy Har gjort det selv, lakken er like fin ;) Siter '94 Honda Accord 2.0 iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 bilelsker da håper jeg du sitter i bilen når den blir knust. Elbino: Kan prøve sånn forsiktig, er redd lakken :| Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 bilelsker da håper jeg du sitter i bilen når den blir knust. | hahaha, nice!:lol Lurer på om jeg skal prøve meg på en debadge selv, nå er all lakken slitt på selve merket, så man ser knapt hva det står der. Er bare en sølvplate bak der. ikke bra ^^ Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k_flaathe Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 jeg kjøpte LABEL OFF med sitruslukt på biltema Siter *97 Mod Civic HB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg