lillemongo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 OPTIX10 SPECS 2, 4 or 6 Channel Input via Gold Plated RCA Jacks 10 Channel Output: Front High and Mid/Rear High and Mid/Subwoofer Remote Subwoofer Level Control Subwoofer Boost with Frequency and Gain Control Individual Gain Control per Stereo Channel Phase Shift for Subwoofer and High Pass Channels Line Output for System Expansion Options Trunk Mount with Discrete Wire Connections Blue Light Illuminated Aluminum Panels Isolated DC-to-DC Power Supply Frequency Response: 10Hz-30kHz Dimensions: 1.46''H x 9.65''W x 10.63''D http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=OPTIX10 Dette er helt nytt og ligger fortsatt i esken.... selges grunnet at jeg trenger penger til andre prosjekter. Hadde tenkt meg rundt 1200 kr. for dette, kom eventuelt med bud. mvh Endre Neverdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 OPTIX10 SPECS 2, 4 or 6 Channel Input via Gold Plated RCA Jacks 10 Channel Output: Front High and Mid/Rear High and Mid/Subwoofer Remote Subwoofer Level Control Subwoofer Boost with Frequency and Gain Control Individual Gain Control per Stereo Channel Phase Shift for Subwoofer and High Pass Channels Line Output for System Expansion Options Trunk Mount with Discrete Wire Connections Blue Light Illuminated Aluminum Panels Isolated DC-to-DC Power Supply Frequency Response: 10Hz-30kHz Dimensions: 1.46''H x 9.65''W x 10.63''D http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=OPTIX10 Dette er helt nytt og ligger fortsatt i esken.... selges grunnet at jeg trenger penger til andre prosjekter. Hadde tenkt meg rundt 1200 kr. for dette, kom eventuelt med bud. mvh Endre Neverdal bompibomp:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 bompibomp:eek: ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ta noen bilder av DITT filter og legg ut. Da tror jeg du får bedre respons :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Ta noen bilder av DITT filter og legg ut. Da tror jeg du får bedre respons :) Hei, hvis noen ønsker bilder av det aktuelle produktet så er det bare å gi meg tlf nummeret deres, så kan jeg ta noen med telefonen mincheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg