Marq_ Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 bilder av lepper jeg kan få tak i bak. noen som har det. vet hvor jeg kan få tak i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 bump ;) Jeg er også interresert i noe sånnt bak... ikke bonrath diffusor for den ser helt j%¤lig ut... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by Marq_ bilder av lepper jeg kan få tak i bak. noen som har det. vet hvor jeg kan få tak i det Jeg trur faktisk http://www.autospar.no/ har det. Du får ta deg en tur innom å se :) http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_eksterioer__spoilere__volkswagen.htm Her har du url'n til det ?? viss det var slik du mente da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Tilbaker fra to uker i syden :) Kjøpt et blad der nede - der jeg fant en "rs" bak fanger - ble litt likt fangeren fra golf 3 med rieger heck på. Sikket noen som ikke liker den - og noen som liker den ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 OM man skal ha golf med "90" fangere eller no.. så ville jeg heller valgt den fangeren der.. mye penere enn "diffjusern" en del bilder av den i VW scene Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Et annet alternativ er å ta en leppe fra en Golf 2 med små fanger og sette bak der, blir faktisk ganske pent. Vet om et par som har gjort det men jeg har ikke noe bilde.... Eller nedre del fra 90 fanger om du har RS fanger foran... "Ladden" har det og en lilla Jetta som fikk andreplass på Våler under 10-års jubileumet. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 passat frontleppe er oxo pent da, husker ikke årsmodel, men rundt 90 model kan det stemme tro? er ei sånn leppe som stikker litt fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 http://www.in-tuning.de Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Hva med ei gammel cl leppe da? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 jeg har hekk diffusor til salgs! "ny" fra autospar! skal selges! send PM for spm ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg