chil1++ Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg kan ikke helt de betegnelsene, men er 12cm over høytalerhullet mitt. Og kan derfor ikke ha noen større enn dette. Jeg er ikke ute etter noe veldig billig noe. Men ikke overprisa heller :) kom med tilbud, jeg bor i kristiansand og henter helst, men sende i posten går også.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ca 5.25 basser er det da!!!har noen billig og bra jeg vis du vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 har et magnat classic 213 sett liggende (nytt) koster 1295kr veil du skal få det for 900kr inkl frakt fungere bra til prisen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 deal autod, må bare få bekrefta at det passer, gir deg beskjed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 den er god, monteringhull er 12cm dybde er 6cm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ok hva sier vi når det er 12cm? 5,25? og hvis det er 10cm? så er det 4,5? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 tja grovt sett, diameter varier litt fra element til element men der omkring:) men i din bil vi 5,25" være det nærmeste. om monteringshullet er 12cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg