Ottesen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Heisann... Jeg vuderer å selge bilen min nå, jeg har lyst å begynne på et nytt prosjekt... så jeg har moro av å høre om noen bra bud hadde kommet opp... Jeg tar det negative først: Tror toppakning er gåen, og en vippearm. Clutchen greier ikke helt effekten. Bakakslingen uler litt men det er ikke noe farlig Turteller/speedon virker ikke helt som dem skal. Postivt: Er kun 2 stk Mustang gt 82 modell i norge. Motoren er en 302 (5 liter) som har 0,40 overborr. Speed-Pro Hypereutectic Piston w/ Coated Skirt stempler Blokka er ny borret og veiva er slipt og alt av slitedeler er byttet (rådelager,veivlager osv) Motoren er bygged opp av Magnus Motor og Sarpsborg Motorverksted, stemplene og alt inni er balansert og justert... Toppenen er fra en 66 modell mustang, litt portet og ventilfjærer,vippearmer,bolter osv er byttet i toppen... Kammen er en Edelbrock 280/290 kam som er ganske kvass... Innsuget er Edelbrock Troker II Gasseren er en Edelbrock 600 cfm Accel coil og pluggledninger Mallory tenningsforsterker med justerbar turtallsperre. Long Headers og 2,5/3 bakover.... Girkassa er en 4 trins manuell srod kasse... Understellet er på 15" 225/50, dekkene framme er gateslicks. Dørene, og understellet er forsterket med bjelker faktisk :) Den er senket, og har koni dempere, 8"8 bakaksel med 373 utveksling som også er nyoverhalt. Invendig er det 2xsabelt stoler og 2x 4-punkts belter, har også gamle stolene. Effekt er vel på 350-400 hk tenker jeg... bilen var også lakkert for noen år siden så den ser bra ut... Den er nylig eu-ok :) Jeg har garantert glemt litt nå....bare spør. Må få med at den har stått i garasjen mye nå, er støvete og motoren litt i deler... har også kviteringene fra motorarbeidet osv... Bud ? Kan også er litt av bilen og lyden i denne filmen: http://filmer.driftfun.com/2005/driftfun-2005-08-12-rudskogen-bauda.avi Sånn ser det ut oppi motoren når den er satt sammen helt og vasket: Mvh Magnus Ottesen Svar gjerne her eller skriv til meg på ottesen23@hotmail.com Takk takk Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hva tenker du å forlange for denne? Anslagsvis....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ska du selge det eneste gode du har i livet utenom dama (om du har ei ennå da!!) hallo?? glem at hun kan krangle litt.. keep on working boy!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Abarth: Nå driver jeg å fikser den egentlig, så når den er bra tenker jeg meg rundt 120-140k Cowboy: Dama har jeg ikke lenger nei, så sånn er det. Typisk når man endelig finner noen man virkelig har lyst å tilbringe tid med :( Men men, planen er å få vekk stangen, å begynne på noe annet... har jo hatt bilen en stund og er lei. Har jo kviteringer for sykt mange lapper :S :) Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg