DevilsTower Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Etter å ha modda biler en stund prøvde jeg meg litt på litt vanlig frihåndsbrush, noe som førte med seg litt Siggbrushing, så de siste dagene har gått med til å lage signaturbilder:) Tenkte jeg skulle poste noen her! C&C er alltid kjekt:) Håper det er lov å poste sånt her inne ogsåhelpme Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 kule bilder, har du laga alt fra scratch? eller hvordan ser startbildene ut? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyras Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hvor stor høyde/bredde er det på disse bildene egentlig? har lyst til å lage en selv skjønner ;) ot: de var kule de ;) Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Bruker for det meste 400x150, men er visst bedre å ha de mindre. Jeg liker å ha en litt stor arbeidsflate:well Her kommer et bilde som jeg har sittet med en stund nå! ALT er brush!:D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Sinnsykt bra... husker jeg også holdt på med det der.. men ikke så flink som deg da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 figgi skrev: kule bilder, har du laga alt fra scratch?eller hvordan ser startbildene ut? Vel startbildene er som regel renderne, altså de figurene du ser. Bakgrunnene lager jeg helt selv. Den VWA-Racing siggen har jeg laga helt fra scratch, samme med det siste bildet der:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg