MagnusVW Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Kan også være interessert i kun recarostolene om de går billig. Gjerne bilder av tingene! Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hvordan farge er det på stolene?? pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei folkens! Jeg skal prøve og ta bilder av stolene i dag så dere kan se selv. De er grå med røde, mørke grå striper. Ingen som skal ha pop upp sett til dørene? Man sveiser igjen dør håndtakene på bilen og har bare to knapper, som man trykker på så spretter døra opp. Det er importert fra USA og er mye bedre enn de du får på det norske markedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Den ene 90" døra har jeg begynt og sveise igjen, til bruk av pop upp settet, men tror kansje jeg har fler stående, sliter litt med en rygg skade nå men skal prøve å se om jeg finner det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hele selges nå for 6000,- kr.:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg