Orangemica Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ja, det er jo noen skikkelige grombiler du har ser jeg. BÅDE audi og sierra da gitt. du må ha mye penger du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Meget pen saab det der..........kanskje litt mye plastikk....synd de ikke lager de med trekk på to hjul til;) Men vill påstå at en 2 dørs saab er litt hardere å få tak i en en TT...:) Har vært på jakt en stund,men er lite skikkelige eksemplarer til salgs...synd de har dårlige girkasser...(skiftet 2 stk på 3 uker):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 litt bump sa du ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinapijah Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 eneste fine saaben spør du meg:) Anlegget spiller meget bra :D hehe.. Tror at superstyling har bistått med noe ja! Siter Ditch the bitch, let`s go drifting ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Er ikke akkurat no Fan av saab jeg heller men... Denne er jo kul faktisk! :P Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@rild Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Fin saab ja... ingen tvil om d:) men trekker fortsatt på feil ende da:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg