ExvaliBuR Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Synes interiøret ikke stod i stil med "bagasjen" egentlig, burde ha laget custom forran også. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Uff, kunne gjemt kablene ihvertfal da. Ellers var det fint :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Kablene er gjemt nå ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er den orginal? Hørte av sikre kilder at den er rimelig trimmet og har godt over 350 gamp på hjula jeg................... Men det er inkl. reservedekket da.... Noen fler bilder: Anlegget er modifisert noe nå.... Hørte at audi går så dårlig jeg.. Blir passert av citroen over 180?????:well Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hørte at audi går så dårlig jeg.. Blir passert av citroen over 180?????:well Har ikke sett noen bevis på det....... Om ikke noen filmet da........ Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe... før høre m som ble kasta ut av område i helga kanskje.... :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe... før høre m som ble kasta ut av område i helga kanskje.... :) Nå har jo Citroen'n skylinefront. Bare det er hjelper på aerodynamikken over 180. Litt forskjell på det og en taksenka boble....... Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hehe...... kødder bare jeg da... er jo ikke frisk han som kjørte da.... vet jo hva han triller rundt i til vanlig ... :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orangemica Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Vi har vel klare bevis på at den lille xsara'n passerte audin, hvis film-team'et vil lever ut filmen da. hehe... det er forresten jeg som eier den orange saab'en. selvsagt har jeg jo skullet gjort noe med resten av interiøret, og ikke bare i bagasje rommet. for det er jo bare der jeg har gjort noe. og kablene skal etter hvert legges i STORE kveiler over hele stereon, må bare vente til jeg får råd til å kjøpe lengre kabler. JeJe. Det var vel flere den audin ikke klarte å henge på....hehe....men den kan så absolutt brukes som politibil. den ser jo forresten ut som lille PellePolitibil.... Åjåj...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det var vel flere den audin ikke klarte å henge på....hehe....men den kan så absolutt brukes som politibil. den ser jo forresten ut som lille PellePolitibil.... Åjåj...... hehe.. svinkjøring i danmark Håvard å Morten? :P:P :assman Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Vi har vel klare bevis på at den lille xsara'n passerte audin, hvis film-team'et vil lever ut filmen da. hehe... det er forresten jeg som eier den orange saab'en. selvsagt har jeg jo skullet gjort noe med resten av interiøret, og ikke bare i bagasje rommet. for det er jo bare der jeg har gjort noe. og kablene skal etter hvert legges i STORE kveiler over hele stereon, må bare vente til jeg får råd til å kjøpe lengre kabler. JeJe. Det var vel flere den audin ikke klarte å henge på....hehe....men den kan så absolutt brukes som politibil. den ser jo forresten ut som lille PellePolitibil.... Åjåj...... Nå fikk jeg iværtfall med meg min bil tilbake hjem jeg da.......... Hvordan er det og kjøre golf forresten?? Må vell være bedre enn badekaret ditt??? Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hahahaha :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 kablene skal etter hvert legges i STORE kveiler over hele stereon, må bare vente til jeg får råd til å kjøpe lengre kabler. Og hva mener du så med det?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orangemica Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Sånn er det bare vettu når man satser litt, skulle jeg holdt et så lavt tempo som resten av gruppa hadde vel bilen klart seg hjem til trondheim. menmen, golfen fungerer fint den også. forresten så sluker badekaret mitt slike audi såper til frokost. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orangemica Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Og hva mener du så med det?:) Det var en spøk da vettu. kablene er skjulte nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg