Paddy Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Spiller Pioneer , Har 2 høgtalere i framdørenen, så har jeg 2 * 250 watt høgtalere i hatthylla. Skal bestille meg 2 10" Sony X-Plod + 2 forsterkere, :) Er det noen som tror det kommer til og fungere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blank-File Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det høres ut som du bare skal ha bass gutt! Har også 2x10' med en forsterker baki kofferten, men har to komponentsett med 4x6,5' i hattehylla og framme. Måtte skjære og styre en del for å få det til å passe framme, men det ble jammen verdt det! Er ikke sikkert du er like nøye på lyden som meg da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hmm, Ja... Det ble ikke akuratt slik, vart heller 2 * 10" + en forsterker verdt 5300,- Ja , jeg fant ut at jeg mådde ha noen nye 6*9 og frontsett :P :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg