Hans Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Når jeg svinger med Touaregen så virker det som diff sperra står på full guff, det hakker og hopper veldig. Er jo jeg knapp det står high og low på, den sto på high så jeg tenkte jeg skulle sette den på low. Da jeg begynnte å kjøre sa den bare drive slow... Går det ikke ann å slå den av eller noe? Det er da en stor belastning for drvverket..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen84 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 det er noe galt med noen drev i i bakakselen som må byttes.. garanti sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 sikker på det...? vanlig problem? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 jamen det stemmer det :) Vanlig feil på dem.. Takker for tips! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 dette er kun en oppgradering av motoren som styrer mellom girkassa, for höy og lav.. har touareg selv og jobber som vag mekaniker. lett jobb og garanti. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg