fred_stian Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Her kommer til å legge ut noen av bildene jeg tar, om det er av min eller andres bil vil tiden vise! :) Har nettopp kjøpt meg et litt mer ordentlig kamera og et bittelite stativ, så man kan vel si at jeg er i nybegynner fasen! :) For starte litt med noen bilder av min bil! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Fine bilder:D men den "speilfilmen" du har i vinduene bak er ÆsjÆsj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Samt at M3-speil ikke er helt det store. Fått på liten fanger med chromelist foran også, senket, og noen reale BBS RS så hadde vi snakket rå Golf:) Fine bilder btw:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Fin plassering av bilen i bildene dine :) Lurer på hvordan kamera du bruker... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Fine bilder:D men den "speilfilmen" du har i vinduene bak er ÆsjÆsj Jo takk! Er ikke helt sikker på om jeg liker den selv... ;) Driver å vurderer å rive den av,men kunne tenkt meg å sotet alle rutene men det blir litt i det dyreste laget synes jeg... :( Samt at M3-speil ikke er helt det store. Fått på liten fanger med chromelist foran også, senket, og noen reale BBS RS så hadde vi snakket rå Golf:) Fine bilder btw:) Speila blir! Liker de faktisk, selv om jeg skal si meg enig i at det ikke helt følger resten av linjene på golfen. Liten fanger med chromlist tror jeg det blir lite av. Jeg hadde det før, men måtte bytte fanger bl.a. så da fikk jeg denne,skjerm,fronplate og lykter for 800kr så da gadd jeg ikke styre no mer med det! ;) Har 90 fangere liggende i boden, men de er ikke helt av det beste slaget,litt riper her og der... Fin plassering av bilen i bildene dine :) Lurer på hvordan kamera du bruker... hehe Canon Powershot A610 Btw, takker og bukker for alle kommentarer, keep them coming! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 pen bil du har! hvordan fikk du alle 3 baklysene til å lyse sammen? Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 pen bil du har!hvordan fikk du alle 3 baklysene til å lyse sammen? Jo takk! :) tjaaaaa... en liten hemmelighet det med baklysene! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 du nevnte at du har en 90'fanger som du ikke bruker.... selge? Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Fikk noen billetter av faren min,som han hadde fått gjennom jobben (=vip billett osv.. :)) og selvfølgelig hadde jeg med kamera! :) Ble ikke no sånn voldsomt bra bilder, siden det var såpass langt unna stripa man sto,men noe ble det da! Kommentarer ønskes! Tok oss en runde og titta litt først,da så vi bl.a. denne top fuel'en med 6000hk ++! Det var også en boble som så litt artig ut Planen med dette bildet var egentlig å få med seg burnout'en, men når jeg lastet det over på pc'en hjemme viste det seg at det var no rart med benet til han kar'n i bakgrunn! :P No comments needed! :) En mercedes som låt som en chevrolet, artig hissig sak! :D NOS power! Legg merke til den hitterste bilen. Ser ut som den er på vei rett i gjerdet,men det gikk faktisk bra etter et par tre kontra'er! Mens denne karen klarte det ikke så bra..... Wheeeeelie! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Var ute med noen kamerater og tok noen bilder her en dag, her er et bilde, kommer flere etterhvert. Gi gjerne kommentarer! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 åssen audi er det egentlig thomas har? Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg