low-rider Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Kunne noen modde bad-boy look+hvite blinkers og eventuelt prøvd å lakkere frontfangeren i samme farge som bilen? http://i72.photobucket.com/albums/i187/low-rider-haugesund/cb0fcdf4.jpg På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low-rider Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 bump :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 en ganske kjapp modd ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low-rider Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Takketakk! :thanks Bedre enn ingen modd verfall...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hehe :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Bump! stort og fint bilde! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyras Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 her har du en kjapp en ;) Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low-rider Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tusen takk... :) Blei bra den :well Kunne du prøvd å tatt speilene i samme farge som bilen og? På forhånd takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Mazda 323 :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low-rider Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Takk skal du ha! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jada du fikk senk og noen imprezafelger i gave av meg :D (later som det ^^) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low-rider Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 :thanks Denne likte jeg! :D Tusen takk! Men en liten pirk, glemte hvite blinkers... Men ellers god modd! Likte den emblemfrie grillen. Er ikke helt sikker på om jeg likte felgene... :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hehe ikke jeg heller, men jeg var iallefall ikke no fan av originalfelgene, og jeg kom tilfeldigvis over en impreza i en mappe der det bildet der ble lagra :P sånn det hang sammen :) klare blinkers tar to sekunder edit; sånn her ble det seende ut.. du fikk noen S8 felger fra nyeste s8'en og ga deg klare blinkers :P Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low-rider Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Takke takk :) Likte bedre de felgene der+hvite blinkers ;) Men hvis du har lyst å modde ett annet bilde (fra en annen vinkel) med nye felger så bare send meg en melding her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 *ding ding* you've got mail. or at least, a PM :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg