Rofl Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hei, jeg har forsøkt å spørre på A3 forum uten å få svar. Hvorledes kan man resette service meldingen? Jeg fant oppskrifter for både Opel og Audi A4 på et svensk forum, men det funket ihvertfall ikke på min 2000 modell A3. Rolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Mener med passaten vår, så var det bare til å åpne panseret, og ta det igjen. Så skulle den forsvinne. Etter det mekanikeren sa, så lå det følere osv der som skulle slette service-meldingen på kjørecomputern! Men i dette tilfellet ser det ikke slik ut. Ta ein telefon til din lokale Vw-Audi forhandler kanskje? finner fort ut av det der. Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg