VeeDub Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Om en par timer drar jeg til Kypros, så jeg vaska å stella litt før jeg drar. Tok en siste tur og knipset et par bilder. Ingen bilder av fronten ennå, da jeg har bestilt noe nytt som kommer mens jeg sitter dere nede å drikker :) Nye bilder kommer vel kanskje om en ukes tid eller noe. Snakkes folkens! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 lookin good!! :D god tur! blir sikkert knall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 God tur ja! hvor mye er den senka for å få på plass de felgene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Fy fader hvor varmt det er her nede, faatt leid meg en data en times tid naa da for aa sjekke litt mails og saann. Det er Eibach Pro Kit saa hvor mye den er senka veit jeg ikke. Den senker det Eibach mener er passe, men det maa litt kutting aa kapping til i skjermene =) 8.5 17 bak, 7.5 17 foran m/ 215 40 Nei, maa drekke mer naa =) Faar se om jeg leier en time til i morgen eller no, snakkes EDIT: Faen aa moerke bildene var naa da, saa ikke saann ut hos meg Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Unknown EDIT: Faen aa moerke bildene var naa da, saa ikke saann ut hos meg ta av deg solbrillene ;) :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg