wildkin Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 kunne gitt endel tusen selv jeg, heftige felger Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 3 delte skrudde revolution felger.. de er jo helt ekstreme.. og skjeldene.. koster skjorta gjør de også. om du får taki et strøkent eksemplar.. håper han som fikk tak i dem kjøpte og solte for å tjene 5-6 kjappa lapper Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hehe.. Har fortalt kompisen min at han var litt for kjapp med å selge dem, men han var bare glad for å bli kvitt dem siden de tok opp plass.. Så da er vel begge parter fornøyde...:) Jeg personlig ville grått meg til søvn hver natt et par uker pga dette :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 kan sammenligne med at det ligger 2stk 7x13 og 2stk 8x13 revo ute på autodb til 3500... Bare slik for å gni det inn ordentlig :D Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ja, og det er det "gamle" senteret, og _ikke_ skrudde. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ugh.. Merker jeg blir litt lei meg selv her jeg sitter :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg