Mfall Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jau da har jeg kjøpt meg min første-bil: Vw jetta - Svart 1.8 l motor 91 modell 194.000 km Senka 60-60 15'' felger m vinterdekk(nytt) nytt effektanlegg Minimalt me rust EU godkjent for 1. år sia Ga 15.500 m annlegg. Ligger på sjukehus alt om dagen(leukemi) så blir ikke gjort no spess på ei liittaa stund.. kjeder meg litt om dagen så legger den likesågodt ut med en gang. Begynner på den forhåpentligvis til uka for fullt ;) Planene er: -Sote bakrutene med film.(ikke mye og usikkert) -15'' el 16'' felger m Sommerdekk. -Noen fine setetrekk. -Litt større enderør/potte/utblås (eller hva fan d heter) -Gjøre litt med interiøret. (ENDEL) -Sånn øyelokklist over grillen, lyktene. -Bytte til doble runde lykter eller ha de orginalt.. Kommer mere etter hvert. (Neste uke) Og bilder da: Siter Mats a. - 91 mod VW Jetta Gl 1.8 - 86 mod Toyota Camry Gli 2.0i (selges for 1500 i trysil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Å den så strøken ut. Vil også ha så fin jetta :( Min ser ikke ut Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg