NissanPrimera Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Er det foresten p10 eller p11 det er snakk om?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 p10 Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Må vell slenge ut noen av min og, eller lettere sagt. Linken til alle bildene jeg har av min. http://www.cardomain.com/id/oberon77 Mer bilder kommer etterhvert som ting blir gjort med den. Satte jo inn gitter i fronten og neonlys girkule idag. Skjer mye til sommeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Slenger inn en link til bildene av min bil selvom de fleste har vel sett den nå. Trykk her BTW. Ikke det at jeg har vært på mer en 2 streetmeet, men jeg håper det kommer flere Primeraer til sommeren. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Her er noen bilder av min også. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4447 http://home.broadpark.no/~kmat/Side%203.htm Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeltZ Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 *snufs* skulle ønske jeg hadde mere penger så jeg kunne ha få kjøpt meg en primera... men da blir det vel bare å få seg noen jobber til og spare som en GAL :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by JeltZ *snufs* skulle ønske jeg hadde mere penger så jeg kunne ha få kjøpt meg en primera... men da blir det vel bare å få seg noen jobber til og spare som en GAL :D Da må du nok gjøre som meg, ta opp lån og få en i familien til å være kausjonist. Hadde jeg ikke gjordt det hadde jeg fortsatt kjørt rundt i en gammel Omega tror jeg. Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Tok også opp et lite lån. Trenger jo ikke så altfor mye da. får en fin bil til under 100 000 :P Om du ikke er så uheldig som meg da, og må bytte bensinpumpe, radiator og en mengde annet :P hehe Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Jupp, Ga bare 60000 for min, men det er jo en SLX som jeg holder på å bygge om da, så det blir jo MYE i ombygging og sånt. Men den er så og si helt strøken. SÅ jeg gjorde et veldig bra kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Ga 68000 for min. Så må jeg bytte tåkelys glass (skjekk ut bilden av fronten min) Så må jeg kanskje bytte ut hele lykthuset på det ene grøftlyset. Så må jeg ha nye sommer og vinter dekk, så må jeg ha stor service på bilen og kanskje bytte fronruta pga. 3-4 roser. Til slutt må jeg fikse et område på 3x10 cm. med rust i dør karmen. Så har jeg en onkel som eier eget bilverksted og har derfor GODE rabatter, fra de forskjellige steden jeg skal kjøpe delene fra, så jeg tror jeg kommer ut med en bil til ca. 75-78000 i toppstand. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Ja det er vel på tide jeg å hiver meg inn i Primera forumet. Har en 94 modell (Slx) som holder på å bli pusset opp.Bilen er så å si strøken .Men har valgt å hellakke bilen i en litt freshere rød farge. Ellers så er det er det en hel haug som skal gjøres med som f.eks anlegg,styling++ . Men artig biler å kjøre. Skal prøve å få smelt ut noen bilder etter m3 speil konverteringen å senkinga.:D :D Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Arnie Ja det er vel på tide jeg å hiver meg inn i Primera forumet. Har en 94 modell (Slx) som holder på å bli pusset opp.Bilen er så å si strøken .Men har valgt å hellakke bilen i en litt freshere rød farge. Ellers så er det er det en hel haug som skal gjøres med som f.eks anlegg,styling++ . Men artig biler å kjøre. Skal prøve å få smelt ut noen bilder etter m3 speil konverteringen å senkinga.:D :D Åssen går det med trimminga di da?? Noen fremskritt?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Denna posten hadde jeg glemt, ja...... Får slenge inn et nytt bilde da... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Får legge opp et nytt bilde av bilen min også med sommer felger :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerforce Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hva rakkern?! Har du og NissanPrimera bare ett siffer som skiller skiltene deres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg