MR_Simba Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Er bare bakvindua lov å sote på en bil eller? har lurt på dette en stund no.. takk på forehånd:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 du har ikkje lov å ha nåken ting på rutene på sidene framme og frontruta! siderutene bak og bakruta kan du sote!:) kjør på med lys soting rundt hele bilen du!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 får bilen min snart e så.:) men det e sånn regler hvor mye du har lov til å sote bakruta feks? dem side rutene bake kan du vel sote så mye du vil trur e.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 bakruta må ikkje vere mørkare enn at du kan sjå utrykningskjøretøy...trur det va nåke sånnt! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 ja..tenkte meg noe sånt..men ditta var no kjekt at folk svarte med en gang.. takker:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 ok..mitt neste problem er..hvordan få det til på en polo me 2D ? skal man gjøre sånn som han duden gjorde på Golf II forumet eller? sparke ut ruten? .. trur ikke e tørr eller har ikke lyst til å prøve det...for dumt å ødelegge ruta feks.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 siderutene bak er hvertfall kurante og få til vil eg tru! eg hadde ikkje gidda å tatt ut rutene fremme heller! ta heller og løsne pakninger rundt ruta fjern event. lister o.l.! og så er det bare å klistre på film! viktig å reingjere ruta SKIKKELIG før du begynner! og bruk MASSE vann og ha god tolmodighet!:) lykke te! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg