Fres Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei oh hopp, er det noen som har en tidligere ganske rå monoblokk som dere/du har ødelagt og ikke har hatt hjerte til å kaste? Jeg trenger en monoblokk som jeg kan pussle litt med. Helst billig som F! Alt av interesse ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hei. Jeg har en oppgradert Lanzar OPTI 1400D som ikke funker. Den skal være på 1400wrms i 1 ohm etter oppgraderingen. Dette ble gjort hos Bilradio Service i Trondheim, 2.Etasje på bilradiospesialisten. Tror det er en eller flere transistorer ved strømforsyninga som er ødelagt. Ble skifta til større strømforsyning og nye utgangstransistorer da den var inne. Bud kan du sende på PM om intresse?! Så har jeg en Mac Audio MP-2505 som ikke fungerer. Denne er jeg ikke heelt sikker på hva det er som feiler. Bilde kan sendes om ønskelig. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Sendt pm ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 PM besvart;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg