Sower Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ønsker å kjøpe meg en ikke for dyr skjerm (og bare skjerm) som kan kobles til en in-dash-dvd spiller så det blir 2 skjermer som viser det samme i bilen *pimp* ;) rundt. 1000kr. :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 får du omtrent ikke en ny skjerm til det på komplett.no eller streetsound.no eller transmedia.no Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Får en ny Blitz skjerm til 1400kr såg jeg, vet ikke hvor bra disse er men. Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg