EverY1 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 jada masa men d er bare 24 timer i et døgnhehe Hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 dette settet tror jeg blir bra.. d er ålreit å holde på med tamiya sine kit....er det forresten noen som har link til et mazda wankel sett rx-2 til 8 ... eneste kravet er at den må ha motor... har aldri klart å skaffa meg bil med wankel før å det må jeg jo bare ha vettu.. Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Tamiya RX7 (FD) har motor. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 er bestilt......takk Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 nå er det kommet inn røde sparco corsa stoler fra scaleautostyle.com.. chrom bur å treimitert dashboard.. har prøvemontert hjul og litt anna stæsj ...ditta blir bra .. har lakkert grønn metallic (original bmw lakk) bmw oxforgreen metallic... driv å lakkerer detaljer og panser fangere og div... skal bli tøft dette gitt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 ja bilder er og tøffe!! ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 husk at dette er bare en prøvemontering da .. er det noen som har link til sånn tynn tape ti å ha inni dørsprekker o.l sku hatt svart Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 skal prøve å få tatt noen bilder i morgen i dagslys ... men får se om været blir bedre.. regner med at det har skjedd ting til da og... skal reise bort i helga så da drar jeg torsdag morgen... blir selvfølgelig mere oppdateringer over helga og ... skal forresten innom oter11 i helga og se om han har noe spennende på gang.. Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 da er sommerhjula kommet på pluss at ruta er inne... skal prøve å knipse et bilde ..men akkurat nå ligger det 4 cm snø på trappa mi.. huff jeg som skal over dovrefjell i morra Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 det kommer flere bilder etterhvert me det må bli litt finere vær først Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 mangler speil og tape i dørsprekker +litt anna småfiks som feks etterflekking av småsår.... acryllakk fra motip er noe drit å lakke plastikk med gitt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 husk at dette er bare en prøvemontering da .. er det noen som har link til sånn tynn tape ti å ha inni dørsprekker o.l sku hatt svart Jeg bruker denne til dørsprekker. Ved lyse farger ser det muligens litt for sort ut, da lønner det seg å tynne ut et par dråper med bilens farge med litt svart/brunt i, og la det renne i sporene. Tørk vekk det overflødige med en q-tip. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg