beemerworld Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 startet i kveld på min bmw 635 ... det er egentlig et racing sett fra tamiya men tenkte jeg skulle bygge det i streetracer stuk.. fargen blir bmw oxford green metallic ( samme som 5 ern jeg kjører) og med veilside andrew racing felger ... skal også inn med sparco stoler fra scale auto parts og for øyeblikket driver jeg og monterer sammen motoren med div pluggledninger o.s.v... er det noen som har et sett med 4 punkts seler til overs så vil jeg gjerne kjøpe Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hvilken skala er modellen i da? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 den er tamiya 1:24 her er link: http://www.hlj.com/product/TAM24061 har akkurat blitt ferdig med motor og lagt opp pluggledninger,retur for ekspansjostank, coil ledninger og oljelufterør.. skal prøve å få tatt bilde av motor i morra men jeg vet ikke om det går med detaljene.... skal se om jeg kan bruke sonykameraet til svigerfar... kanskje det er macro på d Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 dette er settet med tamiya nr 61 i sport car series... dette skal forøvrig ikke bygges i denne versjonen dere ser på esken men i streetrace stuk Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 dette er stolene som skal inni bilen stolene kommer fra http://www.scaleautostyle.com og er i resin med stolrammer i photoetched sånn ca er settet når man får det... litt detaljert men ikke de beste detaljene som standard kanskje Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 her er motor på plass me catchtank,tenningsmodul,pluggledninger og coil med ledning , jeg har også satt på ekspansjonstanken med retur til radiator kobberrør for catchtanken og div ledninger du ikke ser ... arb tid ca 13 timer det vil komme mere bilder og oppdateringer fortløpende på denne bilen her FØLG MED Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 gi meg feedback da underveis ..... grett med tips og Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ser bra ut dette, stilig med detaljer i motorrom! Har bygget denne selv, for en stund tilbake, veldig bra passform. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Postmannen vekte meg akkurat med to pakker fra Japan :D En Mercedes 190 EVO II og en Skyline GT-R Jeg vil og ha et så detaljert og fint motorrom. Lyst til å komme med fremgangs metode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Postmannen vekte meg akkurat med to pakker fra Japan :DEn Mercedes 190 EVO II og en Skyline GT-R Jeg vil og ha et så detaljert og fint motorrom. Lyst til å komme med fremgangs metode? http://www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php?t=215864 står mye der. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 kjøpte ledning fra klj jeg ... varmet tuppen på ei nål stakk igjennom å så knøt en knute på hver kabel og limte fast med superlim... får også kjøpt komplette sett med kabelbroer og fordeler på hiroboy Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 nå er karosseri lakkert ... og buret er ferdig krommet.. er det noen som har 4 punkt å selge da .. rekker ikke å få det sendt ifra japan... må ha settet ferdig til gatebil på lørdag... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 akkurat nå skal jeg ut å lakkere panse og fangere + anna nikk nakk.. +at jeg driver å tilpasser felgerog dekk... kan si såpass at det blir 18" veilside hjul med KANT hehe skikkelig kant etter skalaen å dømme Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Som altid bilder er gøy :) Gjerne under prosessen også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 jada masa men d er bare 24 timer i et døgn hehe Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg