Gå til innhold

BOSE i A4 Avant

Ranger emnet


ROXY-10

Anbefalte innlegg

BOSE lydsystemer har jo sin egen lydfilosofi - elsket og hatet. Jeg sitter med penna klar til å skrive kontrakt på en A4 Avant Q TDI 170. I et vell av ekstrautstyr kan BOSE-lydsystem velges til en merpris av 6800,-.

Er det verd prisen?

Har noen av dere hørt både standardanlegget og Bose-anlegg i en ny(ere) A4? Kan dere i så fall prøve å gi en karakteristikk av de to anleggene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... BOSE er helt greit anlegg det. Har det selv i bilen min (a4 avant) Det er ikke no råne anlegg. BOSE spiller bedre en orginal anlegget men hvs du mekker anlegg selv vil det bli bedre... Kan du ikke spørre om du kan høre på forskjellden da??

 

Skal du ha TV\navi? hvis ja så husk at det ikke er noen linje utganger på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv hørt forskjellen da det lenge ble vurdert i min Sportback. Eneste forskjell jeg kan si som var merkbar var at BOSE kunne spille høyere og klarere. Ingen BOSE-bilanlegg jeg har hørt har imponert meg trøkk og lydglede-messig, men for all del det er jo et hyggelig anlegg å høre på. Det har seg jo slik at orginalanleggene i de nye VAG-bilene også er veldig bra da!

 

Levde lenge med orginalanlegget i Sportbacken, og var fornøyd - før lyden tok skrittet opp til Focal :D

 

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

 

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOSE lydsystemer har jo sin egen lydfilosofi - elsket og hatet. Jeg sitter med penna klar til å skrive kontrakt på en A4 Avant Q TDI 170. I et vell av ekstrautstyr kan BOSE-lydsystem velges til en merpris av 6800,-.

Er det verd prisen?

Har noen av dere hørt både standardanlegget og Bose-anlegg i en ny(ere) A4? Kan dere i så fall prøve å gi en karakteristikk av de to anleggene?

 

 

Ikke skriv kontrakt, ueten att du får høre forskjellen.

 

Veit om mange som har blitt mektig skuffa, når dem får sin Audi med Bose, når dem da føler att orginal anlegget spiller bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår