fsl Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Pris for grill (strøken? emblem?) og knotten som er på vindussveiva :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Er det svarte lister på jubileums modellen eller? Er isåfall intr i listene over støtfangerene samt venstre frontlykt. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DyneSimen Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Har du den 230Hk motoren enda? og er den i stand? Evt. hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel_Langdahl Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 hva skal du ha for alle 4 dørene til 240? bra stand og rustfri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jatta Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Har en komplett delebil stående. Skal selge alt av deler før karosseriet sendes på skroten. Ta kontakt! Det står en 230K motor i, er i meget god stand. Selges komplett eller i deler hvis noen skulle ha interesse av det. Hei Har du vifta som blåser luft inn i kupeen? Den som sitter bak instrumentpanelet altså. Send mld. til mrkristiansen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
creekfighter Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 jeg skulle veldig gjerne ha hatt speilene på bilen jeg...hvis det er de "store" speilene, og det regner jeg med at det er, hva vil du evt. ha for dem? jeg betaler frakta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 turteller i instrumentpanel? matt instrumentskive? Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg