Tufte & toyota Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 kom gjerne med bud for yttligere info så kan jeg nås på tlf 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 500 kr for DR forsterkerene.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 T&T: Jeg er fortsatt intr. i Crunch forsterkeren...men skal se hva jeg har igjen etter lønn. :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 om det ikke kommer noen høyere bud på coustic forsterkerne innen helgen 26-28mai så selges de for 500.- pr.stk. det er to stk av dem... så da skulle det bli en 1000.- lapp for begge da, om ikke noen andre velger å kjøpe bra forsterkere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hmmm... hvor mye for 2x coustic og 1x crunch? kunne vært en artig løsning å kjøre 1x coustic på diskanter og 1x coustic på mid og 1x crunch på sub :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hvoer stor er rf sub'en?.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Veldig fint om du kommer med specs på både Crunch forsterkeren og DR forsterkerene og hvilke tilstand de er i! Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hvoer stor er rf sub'en?.. rf subben er en 12" og heter rfp2212 tror jeg... den er 2x 4 ohm's spole kostet 2800.- veil. den er knapt nok innspilt i emma sammenheng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 rf subben er en 12" og heter rfp124 tror jeg... den er 2x 4 ohm's spole kostet 2800.- veil. den er knapt nok innspilt i emma sammenheng mye for basseren? kassen har to eller et rom? liter? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 coustic dr forsterkerne er på 2 x 50 watt RMS. og for den som har prøvd disse fra før så er det virkelige watt. jeg har brukt en pr. 12" polk, og det basser virkelig pent. disse fremstår som strøkne og i eske. mener dem kostet 5500.- i sin tid. crunch forsterkeren heter v-2800 og er på noen hundre watt. den er ikke helt strøken, men med noen overflate riper på "chromen". men virker absolutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 mye for basseren? kassen har to eller et rom? liter? kom med bud. alt skal bort istedenfor at det ligger og tar plass her. kassen er på 2x35liter(tror jeg) iallefall adskilt kammere. den er også lukket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 mye for basseren? kassen har to eller et rom? liter? har også en singel kasse til en stk 12" som ser helt lik ut, bare med et kammer da... den er også tilsalgs. hvorfor ikke gi bud på kasse samt sub? bort skal det uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 har også en singel kasse til en stk 12" som ser helt lik ut, bare med et kammer da... den er også tilsalgs. hvorfor ikke gi bud på kasse samt sub? bort skal det uansett... Send en pm med pris evt... Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Send en pm med pris evt... kom med et bud på pm du, så kan det jo hende at du gjør et røverkjøp.... siste frist er fredag 26.mai. det skal ryddes i helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 ca pris på basser, kasse med enkeltrom og de to dr-forsterkerene? edit: pris med crunch'en også=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg