Gjest kentiver Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Noen her som har erfaringer med Face-Motorsport? Virker ganske useriøst. Bestilte en pakke før lenge siden, så ringte de forrige lørdag å sa den ble sendt da, ringte dem så igår, og etter å ha ringt ca 10 ganger var det noen som tok telefonen. Så fikk jeg et sporenummer, og beskjed om at pakken skulle være på vei, ringte så posten før å spore pakken, men det var et ugyldig sporenummer. Har etterpå prøvd å ringt dem minst 30 ganger, både igår og idag, og ingen som tar telefonen, eneste beskjed jeg får er at innboxen på telefonsvareren deres er full, så jeg får ikke lagt igjen beskjed. Noen erfaringer med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg har handlet mye der, og fått gjort jobber på verkstedet der. Jeg har bare god-ord å si om dem. Men har fått inntrykket av at de er litt overarbeidet/underbemannet akkuratt nå. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Høres ut som muffins... Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hmm, tja. Vel, skal gi dem noen dager til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Mest useriøste bakgårds firmaet jeg har har vært på, var med en kompis som skulle ha deler, han skulle være i butikken og da vi kom dit var kan plutslig i sarpsborg. Så reiste dit dagen etterpå, og da fikk vi delene, men den ene nye delen som skulle være NY var BRUKT!! Nei handle et annet sted. USERIØST! Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 gå på http://www.cosworth.no/forum og spør de der! har fått bra intrykk av de jeg! har handla no småtteri der og fått det i riktig tid og alt! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg