Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Litt enig der... Men hvordan blir bilen når den er polert egenlig? Hehe Egen polering kanskje? Ikke poleres, da blir den blank :) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Den ble dritrå i svart matt:) eneste jeg ville gjort anneledes var andre baklykter, røde og hvite klare? :worshipbm Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e1keland Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Enig med Tony på den faktisk, Hella sine røde og hvite baklykter er pene på svarte golfer.. http://vagner.jeje.je/bilder/view_photo.php?set_albumName=album28&id=IMG_1137 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Blir for dominerende mener jeg. Dem lyktene i overstående URL. ps: speila er foresten lakkert og montert nå, bilder kommer etter CSI :p Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Nydelig AMA, syns du skal beholde den slik som du ønsker, og ikke som andre synes. Når du kjører det "stuket" synes jeg oppsettet på bilen er toppers :) Hva heter lakken? Opel Rally matt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg er fan av deg ass! Hva kostet lakken, og hva heter den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Takker for alle komentarer og deres meninger. Er selv meget fornøyd med resultatet av lakken:) Husker ikke akkurat nå hva lakken hette men skal komme tilbake med kode og navn hvis noen er interesert. I går var jeg innom lakkereren og fikk lakkert speila og et par øylokk, ble ikke helt fornøyd med speila og lyktene, syntes de ble så alt for dominerende. Monterte dette på bilen i går kveld/natt og ble 100% mere fornøyd med en gang :) Ser det er noen som ikke liker scoopet og baklyktene mine, Men det gjør jeg så slik blir det ;) Skal forøvrig bytte gitter i scoopet til sølv slik som i fangerene på bilen. Så skal intercooleren høyglanns-polleres, så er vell bilen klar for årets treff :) Ny cup leppe i carbon kommer også så snart Endre på NBS får denne fra Tyskland.. (av en eller annen merkelig grunn var ikke leppen der etter en kompis hadde lånt bilen)(uforsiktig kanskje??) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hvordan soter du frontlyktene dine?skulle gjort det samme selv.....mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hvordan soter du frontlyktene dine?skulle gjort det samme selv.....mvh det lurer jeg oxo på!:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 det lurer jeg oxo på!:D Lyktene får jeg sotet hos lakkereren min.. Han blander noen prosent sort i en spesiell klarlakk(ca20%) som han sprøyter på glassene. Han bruker også en spess grunning som jeg ikke er helt sikker på hva heter.. Kan undersøke dette nærmere. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Øyelokkene som ble montert igårkveld Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 så du lakkerer ikke kun lyktene lissom(slik du får kjøpt av forhandler) du lakker glasset med en slags sotningslakk da...tenkt litt på dette selv.det må jo ble driiit bra =) da blir jo hele lykta svart ,en sikker vinner=)gjerne bilder av dette ama=)bilen din ble strøken....!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Den lakken er så syykt deilig... !! Meget pen bil :) Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 så du lakkerer ikke kun lyktene lissom(slik du får kjøpt av forhandler) du lakker glasset med en slags sotningslakk da...tenkt litt på dette selv.det må jo ble driiit bra =) da blir jo hele lykta svart ,en sikker vinner=)gjerne bilder av dette ama=)bilen din ble strøken....!!!!! Stemmer:) Bilder kommer så snart jeg har fått gjort dette .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 kjempe fint ama=)sikker på at det blir grise rått=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg