tottatola Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 heisann! har ein renault tl på hånd, og deler som motor/gir/drivakslinger og breddere fra gte på hånd. noen som har bygget om fra tl til gte? hva som må til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hei! Dette er blitt gjort før, så det er fullt mulig. Det meste er plug and play. Men du må bytte mer enn motor/gir/drivakslinger. Bremser blandt annet. Hadde du fått tak i en komplett GTE delebil, kunne du tatt over alle delene. Her har du ett prosjekt fra en fyr i Poland som har byttet motor til 1721ccm GTE motor. Vet forresten om en som har en komplett R5 GTE delebil, skal handle deler fra han mest sannsynlig i helgen. Mulig han har de ekstra delene du trenger. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 OT: Når får jeg Fangern Hermanzen? gått noen MND nå!!! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Grunnet mye styr og stress, med mulig salg av bilen ble det lagt på is.. Portoen kom forresten på 900kr + innpakningen. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg har ikke mye peiling når det kommer til innmanten, men breddingen skal gå fint. Har sett et par vellykket eksempler. Selv har leeeeenge prøvd å fatt i skjørt til symaskinen min uten resultat. Vet ikke helt, men føler at jeg har en innebygd magneter som tiltrekker useriøse selgere. Du har ikke noen bilder du kan slenge opp og litt mer info om bilen? Er litt nysgjerrig. I tillegg bør du vurdere å bytte bremesene i hvertfall. De bremsene som tilhører TL er ikke ment for stor fart. Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg