AlpejoHn Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hei, Satt å kikka litt inn på SPM sine internett sider.. Ser han selger ny B23 Turbo bunndel, med veiv, staker og stempler osv.. Noen som har kjøpt dette før? Og er den helt komplett, eller mangler det mange ting inni? hehe.. Driver og lurer på å bygge meg en fin motor i vinter.. Så kanskje dette er et fint alternativ og starte på.. Og alt er jo helt nytt og :) Sendte en mail til han, fikk tilbake at den bunndelen skulle klare 700 hkr :hvaskjera Om det stemmer, burde jo det være et fin fint utgangspunkt vel.. Ikke at jeg legger lista SÅ høyt.. Men er vertfall sikker på at dette holder.. Sitat fra mailen: Motor paket B23 turbo. 11500:- klarar 700Hkr Tar gjerne i mot erfaringer, og tips til hvordan jeg kan bygge en bra motor på denne bunndelen her :) (Om den duger sef.) Mvh. Fredrik Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hei, Satt å kikka litt inn på SPM sine internett sider.. Ser han selger ny B23 Turbo bunndel, med veiv, staker og stempler osv.. Noen som har kjøpt dette før? Og er den helt komplett, eller mangler det mange ting inni? hehe.. Driver og lurer på å bygge meg en fin motor i vinter.. Så kanskje dette er et fint alternativ og starte på.. Og alt er jo helt nytt og :) Sendte en mail til han, fikk tilbake at den bunndelen skulle klare 700 hkr :hvaskjera Om det stemmer, burde jo det være et fin fint utgangspunkt vel.. Ikke at jeg legger lista SÅ høyt.. Men er vertfall sikker på at dette holder.. Sitat fra mailen: Tar gjerne i mot erfaringer, og tips til hvordan jeg kan bygge en bra motor på denne bunndelen her :) (Om den duger sef.) Mvh. Fredrik ta en titt på prosjekt-tråden til henrik h her på forumet...det er en potent og fin motor med parner bånndel....jeg bygger samme selv.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 ta en titt på prosjekt-tråden til henrik h her på forumet...det er en potent og fin motor med parner bånndel....jeg bygger samme selv.... Var bunndelen helt komplett og da? Ikke slik det maglet oljepumpe osv? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Var bunndelen helt komplett og da? Ikke slik det maglet oljepumpe osv? han kjøpte ikke komplett bånndel derifra...men har kjøpt den samme innmaten som du får...og den orginale oljepumpa holder i massevis......men sikkert ikke dumt og kjøpe en ny en... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 han kjøpte ikke komplett bånndel derifra...men har kjøpt den samme innmaten som du får...og den orginale oljepumpa holder i massevis......men sikkert ikke dumt og kjøpe en ny en... Fant den tråden, så jævla fint ut :P Spørs om ikke det blir grom motor på meg i vinter :D!! Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Fant den tråden, så jævla fint ut :P Spørs om ikke det blir grom motor på meg i vinter :D!! vil anbefale deg på det sterkeste og bygge etter det oppsettet....står litt info i prosjekttråden min og.... legger ved et bilde for og pirre litt...motoren til henrik h pakket klar til bremsing: Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 vil anbefale deg på det sterkeste og bygge etter det oppsettet....står litt info i prosjekttråden min og.... Å bygge på komplette bunndelen til parner? Har du link til tråden din eller? :P Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Nya B23 Turbo motorblock /Vevaxel/H-profil vevstakar/Smidda Mahlekolvar/Vevlager/Ramlag/Svänghjulsbult O.B.S. Alla delar är helt nya ! 2316cc Pris:11500:- Turbo kit står jo tydelig hva som følger med her...komplett bånndel uten oljepumpe syns jeg det ser ut som...ser jo fin ut den...setter du på en grom 531 8vtopp på den så har du en potent motor... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Nya B23 Turbo motorblock /Vevaxel/H-profil vevstakar/Smidda Mahlekolvar/Vevlager/Ramlag/Svänghjulsbult O.B.S. Alla delar är helt nya ! 2316cc Pris:11500:- Turbo kit står jo tydelig hva som følger med her...komplett bånndel uten oljepumpe syns jeg det ser ut som...ser jo fin ut den...setter du på en grom 531 8vtopp på den så har du en potent motor... Ja, leste det, men var usikker likkavel.. Hvordan er det med sprut og tending da? Må vel trå til med noe gromt der å? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Ja, leste det, men var usikker likkavel.. Hvordan er det med sprut og tending da? Må vel trå til med noe gromt der å? ja du må jo det....men vær forberedt på at det er dyrt og bygge motor....du kan regne over hva det vil koste deg og gange det med to..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 ja du må jo det....men vær forberedt på at det er dyrt og bygge motor....du kan regne over hva det vil koste deg og gange det med to..... Ja, er klar over det :P Men blir ikke noe som jeg regner med å bli ferdig med på et par måner.. Blir nåkk en del lenger den det.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 noe nett side på dette produktet? hjmmeside av no slag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 noe nett side på dette produktet? hjmmeside av no slag Sten Parner du mener? I så fall er det Sten Parner Motor Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg