tobbern Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 skal til tyskland og hente en golf 3 vr6 innen 1-2 uker..alt skal selges bortsett fra motoren..hvor mye er det og hente på dette? det som selges blir vel: vr6 girkasse,skinn/vanlig recaro interiør,bremser og slikt ,dører/bakluke,forstilling,lykter f/b,skjermer,felger..osv håper på og skrape sammen ihvertfall 18-20000kr .. all tilbakemelding settes pris på..hvis denne threaden er satt på feil del av forumet er det bare og flytte den.. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 har også en g60 motor til salgs som står i bilen min nå..ca.15-12000kr m/kompressor , med eller uten girkasse,motor gått 113000km , med supersprint grenrør som har gått max 1000km mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Er interisert i bakfangern vis den er hel og uten hull til tilhengerfeste.... hvilken farge er bilen Mulig vr6 leppa framme er aktuel også Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by tobbern skal til tyskland og hente en golf 3 vr6 innen 1-2 uker..alt skal selges bortsett fra motoren..hvor mye er det og hente på dette? det som selges blir vel: vr6 girkasse,skinn/vanlig recaro interiør,bremser og slikt ,dører/bakluke,forstilling,lykter f/b,skjermer,felger..osv håper på og skrape sammen ihvertfall 18-20000kr .. all tilbakemelding settes pris på..hvis denne threaden er satt på feil del av forumet er det bare og flytte den.. Mvh tobias Hvilke VR6, 2,8 eller 2,9 syncro??? 3 eller 5 dørs? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 regner med at det blir en 3 dørs 2,8l..farge er ikke sikkert..prøver bare og se hvordan interressen er for deler før jeg legger ut mye penger og sitter igjen med deler jeg ikke trenger... mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Er interessert i skinn/Recaro setene, både foran og bak... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Henter du en 3-dørs uten store skader,kan jeg være interesert i karosseriet komplett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 har bestemt meg for og kjøpe en komplett en som jeg kan kjøre tilbake til norge..drar med billig fly til frankfurt den 7juli...blir antakelig en 3dørs ja.. rallyeman:hvor mye er du interrisert og gi for karroseriet(da mener du vel uten noe annet?)? Mk2-16v:evt. pris du kan gi hvis jeg kjøper en med skinn recaro? Mvh Tobias Eide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Hei! I grunnen interesert i hele bilen uten motor og interiør.. Pris kommer jo veldig ann på stand osv..sånn ca hvor i pris vil du havne? Lykke til på ferden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by tobbern Mk2-16v:evt. pris du kan gi hvis jeg kjøper en med skinn recaro? Mvh Tobias Eide Tja, veit ikke helt hvor mye slikt går for... 7-8000.- ?? for forsetene+baksete . Send meg en PM når du har hentet bilen så blir vi sikkert enig om noe ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Juli 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 har en liste på ca 30 biler som er i området jeg skal lete i men 2 stk som stikker litt ut:en golf 3 vr6 bi-turbo og en golf 3,0l vr6 er en av disse to i ordentlig stand så blir det nok en av dem ellers blir det en rimelig standard golf 3 vr6 med skinn osv.. hvis jeg skulle selge bilen uten interiør og motor/girkasse...hva ville vært en rimelig pris(god stand)? Mvh Tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Originally posted by tobbern hvis jeg skulle selge bilen uten interiør og motor/girkasse...hva ville vært en rimelig pris(god stand)? Mvh Tobias tja,fryktelig vanskelig og si,har fulgt litt med på mobile.de, sånn ca 10 000,- ville jeg jo tro var i riktig gate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg