Gå til innhold

golf 3 deler selges(snart)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

skal til tyskland og hente en golf 3 vr6 innen 1-2 uker..alt skal selges bortsett fra motoren..hvor mye er det og hente på dette? det som selges blir vel: vr6 girkasse,skinn/vanlig recaro interiør,bremser og slikt ,dører/bakluke,forstilling,lykter f/b,skjermer,felger..osv håper på og skrape sammen ihvertfall 18-20000kr ..

all tilbakemelding settes pris på..hvis denne threaden er satt på feil del av forumet er det bare og flytte den..

Mvh tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tobbern

skal til tyskland og hente en golf 3 vr6 innen 1-2 uker..alt skal selges bortsett fra motoren..hvor mye er det og hente på dette? det som selges blir vel: vr6 girkasse,skinn/vanlig recaro interiør,bremser og slikt ,dører/bakluke,forstilling,lykter f/b,skjermer,felger..osv håper på og skrape sammen ihvertfall 18-20000kr ..

all tilbakemelding settes pris på..hvis denne threaden er satt på feil del av forumet er det bare og flytte den..

Mvh tobias

Hvilke VR6, 2,8 eller 2,9 syncro??? 3 eller 5 dørs?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestemt meg for og kjøpe en komplett en som jeg kan kjøre tilbake til norge..drar med billig fly til frankfurt den 7juli...blir antakelig en 3dørs ja..

rallyeman:hvor mye er du interrisert og gi for karroseriet(da

mener du vel uten noe annet?)?

Mk2-16v:evt. pris du kan gi hvis jeg kjøper en med skinn recaro?

Mvh

Tobias Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tobbern

Mk2-16v:evt. pris du kan gi hvis jeg kjøper en med skinn recaro?

Mvh

Tobias Eide

Tja, veit ikke helt hvor mye slikt går for... 7-8000.- ?? for forsetene+baksete .

Send meg en PM når du har hentet bilen så blir vi sikkert enig om noe ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en liste på ca 30 biler som er i området jeg skal lete i men 2 stk som stikker litt ut:en golf 3 vr6 bi-turbo og en golf 3,0l vr6

er en av disse to i ordentlig stand så blir det nok en av dem

ellers blir det en rimelig standard golf 3 vr6 med skinn osv..

hvis jeg skulle selge bilen uten interiør og motor/girkasse...hva ville vært en rimelig pris(god stand)?

Mvh

Tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider