patrix Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hei! Både takluka og el-vinduene mine har plutselig slutta å fungere på min 320 E36! Jeg har sjekka alle sikringene, og alt ser ut til å være i orden der. Etter hva jeg har lest skal det finnes et felles relé for både vinduer og takluke, hvor er det denne sitter? Jeg åpna panelet som sitter i taket ved takluka, og der fant jeg et relé som hvertfall går til takluka, er det noen som vet om dette releet også går til vinduene? Går det an på noen måte å sjekke at releet er gåent? Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 bump. må være noen med litt peiling på det her vel? Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Ok, takk for svar. Så vidt jeg sjekka kan jeg ikke se at det ligger noe under setet. Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg