-Thomas- Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hei! Har en 94omega B hvor motorlampen kommer å går akkurat som den selv føler for. Står den på tomgang lyser den, under gasspådrag lyser den. men det er ikke alltid at det skjer, noen som har noen formening om hva som kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Bare sving innom på opel lillehammer å få dem til å sjekke med tech'n. gjort på noen min og du får vite hva feilen er med en gang i stedet for å prøve og få råd om alt mulig. Kan være så mangt Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Men hvis de skal koble seg inn å lese feilkoder så må vel nesten motorlampen lyse mens jeg er da? hvis ikke så er det vel ingen feilkode!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 slapp av det trenger ikke og lyse motor lampe,for at de skal se feilen.feilen ligger i systemet fortsatt,så finner de gjør de. 340kr betalte jeg for en sjekk med techèn på Opel synes det var litt drøyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 slapp av det trenger ikke og lyse motor lampe,for at de skal se feilen.feilen ligger i systemet fortsatt,så finner de gjør de. 340kr betalte jeg for en sjekk med techèn på Opel synes det var litt drøyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hmm. Har aldri betalt for å få kobla til tech her. Å feilen ligger lagret i minnet ja. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 ok.. takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hmm. Har aldri betalt for å få kobla til tech her. Å feilen ligger lagret i minnet ja. nei synes det var rart jeg og,har til og med jobbet der før!!!kjenner gutta der og! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sutcivni Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Er ikke vits å bruke penger på å sjekke varselslampene... Bruk heller denne metoden: http://topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm#bosch Funka ypperlig på min Opel Vectra B. 1996 modell. Var bare dårlig kontakt på en av sensorene. Fikset problemet på 2 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 denne tråden er fra 06 :) hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg