marra Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hei, jeg skal skifte ut hovedlyktene mine til angeleyes. Men, jeg har prøvd å få de ut, men var ikke så lett:S Har noen peiling p hva man må gjøre for å få de ut? må man av me frontfangeren? Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheezy86 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 har selv prøvd å ta ut fr.lyktene, men det var ikke lett... Hvis man ikke tar av fr.fangeren vil det bli for trangt, så ja må av med fangeren...post bilde etter du har montert de da? (har accord 91 selv) :D Siter Honda Accord Deler Til Salgs...Løøøøp og kjøp *Honda Accord 91Ex CB3 - 2x12" subber - Infinity Kappa 50.7CS *Honda NSR 125 - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marra Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 åhh okey takker=) skal poste bilde ja, håper det blir kult=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 HAr du finni Angeleyes til vår bil ??? (100% sikker at det ikke er bare projectorlys???)... for å få av lysa må du av med fangeren og den "plata" fangeren hviler på.. enkleste er å skru løs plata med fangeren på.. 2 skruer i motorrom.. den til høyre er lett synlig.. den til venstre er i skjul for batteriet, så det bør tas ut (MÅ ikke, men sparer deg mye irritasjon).. åsså skrur du ut blinklysa i fangern så ser du noen skruer der åsså.. så drar du bare fangern av.. åsså 2 skruer i hver hjulbue.. på enden av støtfangeren... La oss se bilder av lysa :D:D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg