Dimmu87 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 ha kjøpt en delebil men trenge egentli ikkje so mykje so den bli no selgt i dela.. de e en 91mod 2.0i 8v me mykje(!) rust på dei vanlige vectra plassane men alle karosseridela i ok, interiøret e nesten strøkent, svart stoff. Grillen e bygd om til vectra 2000 den ha gått 308 000 men motor å kasse funka fint då eg prøvde den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Har du starter og dynamo? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Har du starter og dynamo? Pris? ha begge dele men eg tru eg teke dynamoen for den e nesten ny, men eg kan selge min gamle, ska undersøke i dag! 500,- muligens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 ingen so ve ha?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 månge fine dela her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hei. Har du: Kabelkanal Venstreside(førerside) ? Tåkelys ? evt pris? inkl frakt. Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[]_ []D Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Har du girkulen og girmansjetten til den? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 har du instrumentpanelet(speedometeret)?? er detta med eller uten turteller? pris? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[]_ []D Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ha kjøpt en delebil men trenge egentli ikkje so mykje so den bli no selgt i dela..de e en 91mod 2.0i 8v me mykje(!) rust på dei vanlige vectra plassane men alle karosseridela i ok, interiøret e nesten strøkent, svart stoff. Grillen e bygd om til vectra 2000 den ha gått 308 000 men motor å kasse funka fint då eg prøvde den Har du bilder? Og har du girmansjetten?;) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hei. Har du: Kabelkanal Venstreside(førerside) ? Tåkelys ? evt pris? inkl frakt. ditta innvendige plastdeksele? yes! men eg e heime på ferie i tre veke frå i dag so de bli dårli me høgging.. tåkelys e de dårli me, eg kjøpte te min frå blomdal opelhøgg men dei passa berre nesten (dei e te modellen før facelift) må sage ut en del for at dei ska passe men dei behelde eg.. kan altids kjøpe nytt, kosta berre 1800,-.. for EI lykt :eek: kjeme tebake te pris viss du fortsatt e interessert, må sjå korleis de ser ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 _ []D']Har du girkulen og girmansjetten til den? de ha eg veit du.. mansjetten ha sett sine beste daga då men.. spaken e fin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 har du instrumentpanelet(speedometeret)?? er detta med eller uten turteller? pris? ha speedometer uten turtellar, men de e montert en turtellar som står på dashen, funka ikkje men ha ikkje sjekka koffor.. 500kr? då slenge eg me turtellaren.. men e som sagt på ferie no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 _ []D']Har du bilder? Og har du girmansjetten?;) dårli me bilde.. :( ha ikkje kamera, men ha forhåpentlivis breiband te eg e ferdi me ferien happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 unnskyld for at eg ikkje ha sjekka tråden før no.. ha og org. eksosanlegg frå katta som e under et år gammalt, e i topp stand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg