spewster Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Noen som har feks montert bar måler i a4'en sin? hvor har du plassert denne? Skal bestille meg et bar meter selv, men vet ikke hvor jeg skal montere denne. Hvilke Bar meter er å anbefalle? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by spewster Noen som har feks montert bar måler i a4'en sin? hvor har du plassert denne? Skal bestille meg et bar meter selv, men vet ikke hvor jeg skal montere denne. Hvilke Bar meter er å anbefalle? Finns holdere for A-stolpe, både for ett og to instrumenter. Tror Be-4-You selger det, http://www.realcar.se har det ihvertfall. Har tenkt å køpe meg eg og, til Passaten... Når det gjelder videre montering så vet eg ikke.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Du kan også bestilledet fra USA...litt bedre priser der en hva jeg så på den svenske siden....jeg fikk min fra USA fo ca 200.- ink frakt A-Pillar Pods Til Passat A-Pillar Pods Til A4 Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by ChrisDude Du kan også bestilledet fra USA...litt bedre priser der en hva jeg så på den svenske siden....jeg fikk min fra USA fo ca 200.- ink frakt A-Pillar Pods Til Passat A-Pillar Pods Til A4 Ok, det var jo greie priser der :) :) :) Lang leveringstid? Bestilte du instrumenter og? De vil jo funke fint i Norge de sant? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by ChrisDude Du kan også bestilledet fra USA...litt bedre priser der en hva jeg så på den svenske siden....jeg fikk min fra USA fo ca 200.- ink frakt A-Pillar Pods Til Passat A-Pillar Pods Til A4 Står de er til 96-98 mod Jeg har 2000 + at jeg har Airbag i "bjelken" der. Men den kommer vel over pod'ene Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Har lyst på ladetrykks måler og olje temp måler? Hvilke instrumenter skal eg velge? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Passat_RS Har lyst på ladetrykks måler og olje temp måler? Hvilke instrumenter skal eg velge? Har sendt de en mail med litt spm.. Lurer på om de er elektiske osv.. og om man får de med BAR ikke Psi Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by spewster Har sendt de en mail med litt spm.. Lurer på om de er elektiske osv.. og om man får de med BAR ikke Psi Ok, gi en lyd når du får svar da! Tenkte å skrive eg og, men engelsken min er ikke helt på topp skriftlig :) :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by ChrisDude Du kan også bestilledet fra USA...litt bedre priser der en hva jeg så på den svenske siden....jeg fikk min fra USA fo ca 200.- ink frakt A-Pillar Pods Til Passat A-Pillar Pods Til A4 Hvordan kobler du opp ladetrykksmåleren da??? Litt grønn på det område? :) Har du peiling på hvordan man kobler en olje temp. måler også??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Skal vel ha noe sånt i min jeg oxo..... Men finner ikke noe til A3/S3 noen som vet om? Litt feil sted å spørre men haster ikke. :) Skal ha ladetrykk og oljetemp. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Fant litt info om montering her: http://www.clubb5.com/information/oilguage.shtml Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Passat_RS Ok, det var jo greie priser der :) :) :) Lang leveringstid? Bestilte du instrumenter og? De vil jo funke fint i Norge de sant? Det tok ikke mer en 1 uke og få det, bestilte ikke instrument derfra da jeg hadde det fra før, men jeg mener de skal har turbotrykks instrumenter som måler i bar også. Ellers går det jo i PSI der. Hvordan kobler du opp ladetrykksmåleren da??? Litt grønn på det område? Ladetrykks måleren er en smal sak og montere, Det er bare å kutte vakumslanger som går ut av innsugsmainifoilen til avlastningsventilen eller den til besintrykksregulatoren så setter du bare inn et T stykke legger ved en link også ang det. Ladetrykks montering Slik ser min ut: Originally posted by spewster Står de er til 96-98 mod Jeg har 2000 + at jeg har Airbag i "bjelken" der. Men den kommer vel over pod'ene Grunnen til at det står 96-98 pga Airbag, men det er ikke noe problem forde. bare du gjør det på eget ansvar...det som kan skje er at du får den mitt i tryne hvis du smeller....og det er den eneste grunnen Er det noen flere spørsmål er det bare å fyre løs Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Takker for både link og forklaring, så ikke så vanskelig ut.... Har du peiling på montering olje temp måler også???? Tenkte å køpe meg en dobbel a-stolpe holder, har helst lyst på karbon look. Har karbon paneler i bilen orginalt :) Slik som denne: http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Passat_RS Takker for både link og forklaring, så ikke så vanskelig ut.... Har du peiling på montering olje temp måler også???? Tenkte å køpe meg en dobbel a-stolpe holder, har helst lyst på karbon look. Har karbon paneler i bilen orginalt :) Slik som denne: http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H Oilje tempen er i grunn like enkel den. Du skrur bare ut den orginale oljetrykksmåleren og setter inn et T stykke. Du skal finne den orginale senderen der som oilje filteret sitter. Den linken hjalp ikke stort...har du artikkel nummer eller no? Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by ChrisDude Grunnen til at det står 96-98 pga Airbag, men det er ikke noe problem forde. bare du gjør det på eget ansvar...det som kan skje er at du får den mitt i tryne hvis du smeller....og det er den eneste grunnen Er det noen flere spørsmål er det bare å fyre løs Greit nok det med airbaggen (tror den kommer såpass langt ned at det går "bra", smeller det så vil den bli slått nedover og ikke mot meg), men hvordan fester du denne? Edit: er det 52mm som passer i de? (2-1/16 inch sier meg lite) :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg