Gå til innhold

Fet Rx-7 på Flatåsen, Trondheim

Ranger emnet


Jonolav95

Anbefalte innlegg

skjønner ikke hvorfor nei... går ut ifra at du ikke tør å utafor garasjen med bilen din da...siden noen kan se skilta... er vel faen meg samma om man ser de på en dataskjerm eller om man ser de på ordentlig...vil noen ha en slik bil finner de den uansett... slikt skjer sjelden på impuls...når det skjer på impuls er det en tilfeldig feit bil man ser på gata...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de litt eldre det der? Har ikke peil på Supra, men den der var tøff!

 

Og det er vel vanlig høflighet å sladde bilskilt på bilder man legger opp? Jeg vil ikke at alle skal kunne sjekke opp adressen der bilen min står pga skiltnr. Blir akkurat som at jeg vil fortsatt ha muligheten til å gå utendørs, uten at alle av den grunn skal automatisk få vite hvor jeg bor.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de litt eldre det der? Har ikke peil på Supra, men den der var tøff!

 

Og det er vel vanlig høflighet å sladde bilskilt på bilder man legger opp? Jeg vil ikke at alle skal kunne sjekke opp adressen der bilen min står pga skiltnr. Blir akkurat som at jeg vil fortsatt ha muligheten til å gå utendørs, uten at alle av den grunn skal automatisk få vite hvor jeg bor.

Er litt enig med DCA på dette punktet jeg.. Vil noen ha bilen din så tar de den.. Er jævli å tenke på, men sant.

 

Zoom: Dette er vel ingen supra?;)

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår