Gå til innhold

Vw Polo Color Concept SELGES!

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Originally posted by villejan

Hadde det ikke vært fro trange tider kunne nok dette vært et "konebil" prosjekt.

Disse bilene er jo kanon kule!

Vet ikke om denne har gått på vestlandet( les Bergen) før vel?

Nei har aldri gått på vestlandet.

Ble kjøpt ny av en kar på gjøvik denne.

Dette er en 1.4 ja. Klarer seg bra det på en så liten bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

skal han plutselig selge bilen nå eller? skulle han ikke sette på sideskjørta da? eller har han fått øye på en ny bil? :)

Jepp han skal selge.

Sideskjørtene sender han bare med bilen.

Og ja han har fått øye på en annen bil. :)

Originally posted by le0n

Sinnsykt kul bil da, men kanskje litt dyr syns jeg...

Prisen skal jo ikke stige så veeeeldig mye selv om den har alu og styling... Får jo f.eks. en 2001 modell Seat Ibiza med 1.4 liters motor for 110.000 kr nå og det er jo egentlig akuratt samme bilen... [/b]

Er nok ikke alu og styling som trekker opp prisen her.

Men det at det er color concept trekker opp mye.

Har ikke sjekket så veldig rundt hva andre color concept koster jeg men..

Prisen som står på AutoDb er prutbar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst lixom.. det var ikke en dyr bil i det hele tatt. de ligger på en 80.000 kr for en orginal polo.og da få en liten fortjeneste på det syntes jeg bare er bra...hvis jeg skulle solgt bilen min hadde jeg ikke solgt den for under 85 000 kr. og min har nesten gått 200.

ja,colorconseptbiler er dyre... og å style bilen legger man mye penger og arbeide inn i den... så hvorfor ikke få igjen for noe av slitet? det skal koste deg dyrt når man skal kjøpe en ferdig styla bil.. det sier seg selv... noen har gjordt jobben for deg!

så ikke la noen pelle han kammeraten din på nesa! hvis han har tolmodighet og står på pengekravet sitt, vill han få solgt den tilslutt for den summen.. det er nok av unge gutter der ute, som vill slippe jobben, og få en ferdig!! tro meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider