overk Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Har du lyst til å kappe ut bakplaten til meg? Altså den som er under bakluka... Da får jeg ikke noe for bilen på huggeren=( Så den blir i såfall dyr=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvorfor skulle du ikke få noe for den på grunn av mangelnde bakplate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hei:) jeg trenger sårt den "tykke" lista på førerdøra... intr å kvitte deg med den eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvorfor skulle du ikke få noe for den på grunn av mangelnde bakplate? HAr spørt på huggern. Man kan skru av alt som man kan skru av, men kan ikke kutte i karoseriet. =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hei:) jeg trenger sårt den "tykke" lista på førerdøra...intr å kvitte deg med den eller?? Har sendt deg pm =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Oki, Litt forskjellig praksis hos huggerne sikkert, men du får ha takk for at du gadd å sjekke det i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Pm-innboksen din er full! Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 er frontruta hel ? mye skal du ha for den ? send meg helst en mail på raggar_glenn@hotmail.com eller legg meg til på msn Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Oki, Litt forskjellig praksis hos huggerne sikkert, men du får ha takk for at du gadd å sjekke det i alle fall! Nå er den ikke full=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 er frontruta hel ? mye skal du ha for den ? send meg helst en mail på raggar_glenn@hotmail.com eller legg meg til på msn Den har noe steinsprut sakder, desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hvor mye for bremsekraftforsterkeren? Jeg regner med at denne er en 9"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Skulle hatt frontleppa jeg, men du er kanskje ikke så gira på å sende den? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvor mye for bremsekraftforsterkeren? Jeg regner med at denne er en 9"? Ja, det er vel 9", er vel det på alle gti. Kom med bud!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Skulle hatt frontleppa jeg, men du er kanskje ikke så gira på å sende den? Kan sende den jeg, det er til 84-89mod (lille fanger) kom med bud!! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysekk Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hva skal du ha for 40 senkefjærer? er det framme og bake? Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg