overk Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg har en 84mod golf gti 5 dørs delebil. Har det meste av deler utenom motor og ledningsnett. Fargen er grå. Noen som trenger noe før jeg sender den til spiker om 1-2 uker. Send pm eller ring 922 56 678 hvis du trenger noe. Har også et effektanlegg 2,5". Det er hele veien utenom bakpotta (eller den er kun i dårlig stand) og et "grenrør" greier. kom med bud? Oppdatert: Svart gulvteppe. Innvendig svart tak, med takluke. Bensinpumer, bege to. Bakrute med spoiler. Har interør, men dårlig stand. Bakstilling. SOLGT Alt av understell. 40 senkefjærer. Drivakslinger En del deler til gti 8v motor. Orginale gti baklamper (sota) GTI grill til 4 lykter. Callipere, foran og bak. Usikker på stand. Bremsekraftforsterker, orginal til gti. Har mer også, bare å spørre. Alt selges fortest mulig. Gi bud!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hvor mye skal du ha for bakstilling? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hvor mye skal du ha for bakstilling? Gi bud. Den trenger værtfall nye skiver og klosser bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 har du kjørecomputer på den? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 har du kjørecomputer på den? ja, men den fungerer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har du interiør i bra stand? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har du interiør i bra stand? Det har jeg, er litt slitt på førerryggen mener jeg å huske. Ellers trenger det bare en god vask. Det er svart med rød striper. Kom med bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Har du noen bilder av det? Kan du sende det på mail: a_moen84@yahoo.no takk Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Gi bud. Den trenger værtfall nye skiver og klosser bak. 250? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 dette er en 8 ventiler,ja? hvor mye for grenrøret? hvor holder du til? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Har du noen bilder av det? Kan du sende det på mail: a_moen84@yahoo.no takk Jeg skal ordner bilder om et par dager, sender deg bilder da. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 250? :) Den er alerede solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 dette er en 8 ventiler,ja?hvor mye for grenrøret? hvor holder du til? det stemmer det. Vet ikke om jeg kan kalle det grenrør, men mange gjøre det. Men jeg skal få tatt noen bilder av deg i kveld eller i morra så kan jeg sende deg på mail.trenger mail adresse? Holder til i hønefoss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 bakstillingen? Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 momocorse: Den er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg