Jeppe Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Takk skal du ha radojeppe, du er snill du!!! Har sett i profilen din. Har det blitt turbo på bilen? Får vel lese litt i prosjekttråden senere!!!:thumb kiddie :partyon Ingen turbo ennå, jeg må først velge hvilken motor jeg skal gå for. Tror jeg hiver ut g60'en og donerer den til en kompis med golf 2. Les prosjekt tråden min ja:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Ingen turbo ennå, jeg må først velge hvilken motor jeg skal gå for. Tror jeg hiver ut g60'en og donerer den til en kompis med golf 2. Les prosjekt tråden min ja:) er jo lov til å håpe at det er meg du tenker på..hihi neida :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Ingen turbo ennå, jeg må først velge hvilken motor jeg skal gå for. Tror jeg hiver ut g60'en og donerer den til en kompis med golf 2. Les prosjekt tråden min ja:) Donasjoner mottas som regel med glede. Har lest tråden din nå og må bare si at du har tydeligvis store planer for denne. Håper du følger opp på motorsiden også!! Trodde først du hadde en 16v, hva med å turbokonvertere en slik....uansett lykke til videre.. Interiøret morra di strikka så heller ikke så verst ut..:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 er jo lov til å håpe at det er meg du tenker på..hihi neida :) Hvem andre;) Har jo vist interesse du. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 oh lala..g-lader lyd i golfen hadde vært..ja..mmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg