Kebab gud Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg må bare spørre .. er det noen her (vestfold) som har sett en Grønn litt eldre Audi A3 med *huff* Type-R logo i grillen? så den ganske ofte på E18 (altsid rett ved av/på kjøringa til Sandefjordsveien) må bare spørre.. jeg vil nemlig ha navn og addresse til eieren så jeg kan banke litt vett inn i han.. og hvis noen vet om en blå Civic med GT4 skrevet bakå .. så få addressa hans også (så den i tønsberg) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Usj. Det er alt jeg har å si. Vill ikke se bilder heller. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 dekaltuning ftw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg