Trx_Andersen Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg har sett på denne bassen: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1095 Og denne forsterkeren: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1033 Hvor mange db spiller dette oppsette? Bare sånn ca.. Går det ann og oppgradere med en basser til på den forsterkeren? Er det verdt penga? Er det noen andre forslag på forsterker og basser? Hilsen Trx_Andersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 flere som bor på rudshøgda her også:) tror det vil spille rimelig høyt,om du har strøm nok. jeg har denne forsterkeren selv: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1042 har ikke hatt noen elementer som den ikke har klart å dra. driver å bygger nytt anlegg nå,da skal den dra en mtx 9500 thunder 12" vet ikke hvordan det elementet er,men det er sikkert bra. om det er verdt pengene,si det,kan nok få mye annet som er minst like bra,eller kanskje bedre. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Den forsterkeren kosta da mer enn nok i forhold til effekt. Se på Soundstream TRA1400.2 eller REF1600.2, ligger i samme prisklasse men leverer langt mer effekt. Men jeg ville heller satset på en monoblokk til å drive bassen, f.eks Soundstream PCA2000D eller Earthquake PHD5000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 RF er vel generelt sett 70% utstyr, 30% merkenavn ? Lenge leve litt mer ukjente kvalitetsmerker. Jeg ville f.eks sett på noe fra helix heller. Og kansje en Seas sub ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 prøv å snus fram noe litt eldre av Rockford før 2000, er det som er skikkelig RF!!! har 4 x Power forsterkere fra 95-96 som er 1 ohm stabile og seriøse delefiltere og veldig kult utseende!!! er en grunn til at rockford har godt rykte!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaldal Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hm...RF leverer kvalitet, skal man snakke om merkenavn som koster skal man ta en titt på Sony.. Så på en Sony forsterker på 1500w, kosta 5.500. Dro til sverige, kjøpte RF P6002 til 5000,- RF var på 1800w ellerno Siter Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3 Ford Mondeo 2L 16v BAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Men er det vært og satse på når jeg får det en del under prisen? Har dere noe litt mer konkret og komme med? Enn for eks bare et navn. Evt link. Men noen som har peiling på hvor mange db dette kommer til og spille. Bare sånn ca? Takker for hjelpen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Bruk google eller hjemmesiden til importørene til de respektive produktene. Ditt spørsmål om dB er umulig å svare på og igrunn helt irelevant. Skal du ikke spille musikk på anlegge ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ok. Ja skal spilles musikk ja. Men er vel ute etter og få bekreftet anlegget. Jeg kommer til og få det en del billigere.Så det er vel verdt det da? Kom med forslag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Noen som veit om en bra basser og forsterker? Noe som helst er av det samme merket?Hva trengs av batterier osv? Er det noe vits i og sette på kondensator? Den må vel evt være stor? Takker for alle svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hm...RF leverer kvalitet, skal man snakke om merkenavn som koster skal man ta en titt på Sony.. Så på en Sony forsterker på 1500w, kosta 5.500. Dro til sverige, kjøpte RF P6002 til 5000,- RF var på 1800w ellerno So true, sony er fæle. Men jeg syns også RF lever på merkenavnet, og tar seg latterlig mye betalt til tider... Men de ser jo fete ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Den suben er visst helt rå, sier dem. Har ikke fått hørt den selv enda. Du BØR da kjøre en monoblokk? Se på denne, du; http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1042 Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg