ealoken Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hei, mine dør lister på bilen min er meget stygge pga gamle eieren har laget HVITE polerings merker på de. + at de har fått noen skader igjennom tiden.. Noen som har de dør listene? Mvh Erik:thanks Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hvis jeg var deg hadde jeg røsket dem av og kanskje pusset dem og lakkert dem. Det skal værtfall jeg gjøre med min :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 da ser jo siden helt anonym ut. samt at da bør jeg vel lakkere de orginale plast fangerne også? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 lakker de med svart matt:) det funker flott! eller du kan ta dem av, tørke dem orntli rene med tynner, så tar du bumpershine over! den fra autoglym funker flott! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ja, jeg mente jo at du skulle sette dem på etter å lakket dem svart matt da:) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Eller kan du smøre svart skokrem over dem. Måtte gjøre det etter jeg hadde polert bilen - de ble som nye dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg