nikko2k Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hvor kan jeg finne priser på forskjellige dempere og senke fjører? noen som har noen internett sider som det er gode priser?:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 eiker, sørensen og balchen, powerzone +++ bare søk på styling på kvasir, google etc så får du opp masse... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 ordnet meg gule justerbare koni til 600 pr stk. på tilbud :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hvor fant du dem???? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 søkte på google bare på pur faen så kom jeg over noe høst tilbud. ringte for å spøøre på kødd om de hadde noe igjenn. da sa de at de hadde ett sett igjenn da som jeg fikk :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 ok. fan.. Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnZane Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 søkte på google bare på pur faen så kom jeg over noe høst tilbud. ringte for å spøøre på kødd om de hadde noe igjenn. da sa de at de hadde ett sett igjenn da som jeg fikk :D:D:D Powerzone.No? Mest useriøse forhandleren jeg noensinne har vært borti.. Er 2 uker siden jeg bestilte det settet. Det var også da det siste de hadde. 2stk front om jeg ikke tar helt feil. De skulle skaffe meg 2 bak, og så kontakte meg. Men det skjedde aldri. Har purret på de en del, men uten at det hjalp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 fikk du de ALDRIG?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnZane Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hørte aldri noe mer fra de jeg, så jeg ga faen. De skulle ringe meg opp igjen så snart de hadde sett om de hadde på lager, og fikk nummeret mitt. Når jeg ringte opp igjen senere på dagen hadde de glemt det, og skulle ringe meg om fem minutter. Hørte ikke noe. Prøvde igjen neste dag, da og skulle de sjekke og ringe tilbake. Sa jeg ville ha de to foran uansett. Har enda ikke hørt noe, er vel ihvertfall 2 gode uker siden jeg snakket med de sist nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 samme problemet her nå de er fette trege. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 va var det jeg sa hehehehheheh Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 de er koselige , ringte istad for 9 gang å lurte på ett sporingsnummer;) så sa han at han ringer meg i morgen, så bestilte jeg et senkesett for å få han til å kjappe seg litt. så ringte han ikke så ringte jeg å avbestilte senkesettet, han ble drit sinna:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 de er koselige , ringte istad for 9 gang å lurte på ett sporingsnummer;) så sa han at han ringer meg i morgen, så bestilte jeg et senkesett for å få han til å kjappe seg litt. så ringte han ikke så ringte jeg å avbestilte senkesettet, han ble drit sinna:D hehe kult;) Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kjøp fra http://www.eyecandyracing.no Forholdsvis rask levering. Venta vel 2-3 uker. Men det er vel normalt når det ikke er lagervare. Kjøpte 4 dempere\fjærer (V-maxx) som senker 50/40. Betalte 3300,-. Nå gjenstår det bare å montere de og se hvordan de er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 jeg fikk demperene i dag, det tok bare 6 dager :\ men senkesett måtte jeg vente 6 uker på så jeg ga hælvete i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg