glx-rider Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hei! Nå har eksosen på min etterhvert slitne 2liter blitt ganske fillette etter å ha sleiket litt asfalt.. Så tenkte jeg skulle kjøpe nytt.. Hvor får man billigst og hva er prisen på det? Er det mye å spare på å holde seg til original anlegg i forhold til 2.5 " ? Håper på raskt svar. (PS. Har ikke montert eksos før.. De pinnene som stikker ut på siden av anlegget til å fest opphenget i, de følger vel med ferdig på ny eksos? ) Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er det virkelig ingen som vet noe om dette?? Dere med effekt anlegg.. Hvor mye ga dere og hvor kjøpte dere det? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 http://www.mekonomen.no :thanks http://www.svendsen-eksos.no Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azzkill Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg har simons anlegg med en tut på hver side å betalte 2800... tror det koster 3500 uten rabatt. Da får du alt fra bak katalysator og helt bak. Og alle oppheng er på den nye eksosen ja så det er bare å skru av det gamle å på med det nye... skal du ha to utblås må du jo skjære ut xtra hull i fangeren.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvor kjøpte du? Størrelse på anlegget? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azzkill Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ja det glømte eg jo å skriva. kjøpte på mekonomen, men bilxtra selge det samme... er vel 2.5" tror jeg. er hvertfall større enn originalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unge_Lafton Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 er det ikke simons anlegga som ska ruste ganske bra a ? Siter 00 Volvo V70 2.4T---Finbilen 07 Toyota Hiace D4D 4¤4 Lang type---Firmabil 82 Ford Transit 3,0 v6 Med Tvillinghjul---Festbil/Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 er det ikke simons anlegga som ska ruste ganske bra a ? simons er 2.5tom. ja de ruster ganske greit etter helvannet til 2 år spørst hvor mye du kjører. en kammerat av meg kjøpte simons for 4 år siden og fylte litt ojle i hele anlegget, venta 2 dager og fyrte opp.. røk noe inni ....... ei lita stund. har vart helt til nå. er fortsatt ikke hull i det.. simons for du kjøpt nesten overalt, som er nevnt pluss flere steder. de fleste selger simons siden det er forholdsvis billig. 3200 kunne jeg få mitt til men ble dyrer siden jeg skulle ha utblås på venstre side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Var det i askim du hørte om prisen eller lars petter? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Var det i askim du hørte om prisen eller lars petter? mener den prisen fikk jeg på svendsen eksos. men trur hvis du hører på mekonomen såhar de til rundt den prisen der og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hvorfor skulle det hjelpe mot rust å ha olje inni eksosrøret egentlig? Simons ruster, men ikke like "fort" som org. eksos.. Du får kjøpt rustfritt, f.eks Supersprint... men det er dyrt! felgimport selger supersprint Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azzkill Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Komplett Supersprint ( minus katt) kom på ca 18000... det er med grenrør og tut på hver side.... sinnsykt mye penger, men da får du kvalitet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hvorfor skulle det hjelpe mot rust å ha olje inni eksosrøret egentlig? kondens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggizz Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 ring svendsen eksos og få deg et skreddersydd kvalitetsanlegg til rundt 5-6000.(prisen kommer jo litt an på da) Og det ruster ikke, vil jeg tro! Siter --------------------------------------------- Animis et felicibus armis -VW Passat 2.5 TDI -Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 vil også anbefale og få det montert profesjonelt og helst sveist, lett for å bli endel kladd når du monterer selv.. Har slitt ENDEL med at eksosen tar borti understellet og at det blir mye lavere en det originale. Har SIMONS selv. Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg